Termeni de Acordare Garantie

Toate produsele comercializate de SC Eurostoc Online International SRL beneficiaza de garantia produselor conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis si a facturii de achizitie.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Pentru o parte dintre produsele vandute de Eurostoc.ro vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Produsul sau produsele defecte se trimit prin curier rapid (agreat de compania noastra) catre sediul nostru de logistica. Transportul de returnare este suportat de SC Eurostoc Online International SRL pentru produsele care beneficiaza de garantie.

Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari la produsul trimis de noi, in cazul in care produsul s-a defectat din alte motive decat cele tehnice (ex: apa, lovituri, montaj incorect, etc.).

Produsele vor fi inlocuite pe garantie direct la firma noastra sau in anumite cazuri de catre furnizorul nostru. Noi ne asumam responsabilitatea de a inlocui produsul pe perioada garantiei. In cazul in care un produs trebuie inlocuit iar la noi in stoc nu mai exista acel produs vi se poate returna suma de bani platita.


Garantia de conformitate

Garantia de conformitate reprezinta perioada legala de 2 ani in care clientului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Astfel, producatorul se angajeaza sa repare, sa inlocuiasca sau sa restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2.

Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Exceptii ce nu constituie obiectul garantiei:

- produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate
- produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare
- firma nu are obligatia de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate in cazul produselor care includ softuri
- diverse parti consumabile ale produselor (exemplu: baterii de laptop, cuptoare de imprimanta, cilindrii de imprimanta, developer imprimanta, tonerul imprimantei, cabluri si periferice oferite bonus, etc.)
- produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente (incendii, supraalimentare, inundatii, explozii, alunecari de teren, etc.)
- produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului (programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale, etc.)
- placile video folosite pentru a mina criptomonede (placile video folosite pentru orice tip de mining isi pierd garantia)

In cazul produselor Second Hand sau Refurbished termenul de garantie este intre 3 - 12 luni !

ATENTIE !!!

- Pentru trimiterea produsului la Garantie este nevoie sa completati Formularul pentru Garantie
- Trimiteti doar produsul defect.
- Specificati pe un bilet problema produsului.
- Lasati-ne date de contact in coletul cu produsul defect.

Adresa garantie:

SC Eurostoc Online International SRL
Str. Livezii, Nr. 37, Loc. Alba Iulia, Jud. Alba, Cod Postal: 510170
Telefon: 0769 064 522

FACTURA si GARANTIA se emit doar in format electronic si se trimit prin email clientului. De asemenea, aceste documente pot fi descarcate oricand din contul dvs. de client sau pot fi solicitate telefonic sau prin email. In unele cazuri, Garantia poate fi acordata doar pe baza facturii.


Formular de Expediere la Garantie/Service:
Pentru a trimite la garantie sau service un produs, va rugam completati Formularul de intrare in Garantie de mai jos:

Garantie - Eurostoc.ro